Loods bouwen (loodsenbouw): van ontwerp tot volbrenging

Loods bouwen?
Daar komt nogal erg veel bij kijken! In dit korte nieuwsartikel wordt goed uitgelegd wat er nodig is bij een loodsenbouw. In deze tekst wordt goed en beknopt uitgelegd wat er zoal komt kijken bij loodsenbouw. Tot de tijd dat je akkoord bent gegaan met  de bouwtekening en de propositie, dient een bouwvergunning te worden aangevraagd. Dit vraagt bouwbedrijf Nieuwenhuis aan bij je gemeente enkele essentiële stukken die samen met je aanvraag moeten worden ingediend, zijn funderingstekeningen, werktekeningen, constructieve berekeningen en een EPU-berekening. Op het moment dat  de gemeente je  goedkeuring heeft gegeven, kunnen wij de loods bouwen.

Snelle levering
Bouwbedrijf Nieuwenhuis wordt gewaardeerd om de perspectieven efficiënt en binnen een kort tijdsbestek een loods te bouwen. Dit komt omdat alle processen binnen het bedrijf zijn vastgelegd in het bedrijfszorgsysteem. Dit volgt de internationale norm NEN-ISO 9001 en de Nederlandse norm VCA**.

Lage kosten
Deze zeer efficiënte aanpak van Bouwbedrijf Nieuwenhuis heeft nog een voordeel: een loods bouwen is vele male goedkoper bij Nieuwenhuis dan vele andere bouwbedrijven. Wilt u precies weten hoe laag? Ga naar de website voor meer informatie: www.bouwbedrijfnieuwenhuis.nl.

Jarenlange ervaring
Wij hebben jarenlange expertise op het gebied van bedrijfsruimtes bouwen, hebben voor vele tevreden klanten gewerkt en is specialist in loodsenbouw. Laat dus uw loods bouwen door bouwbedrijf Nieuwenhuis.

Effectiever werken door een training time management

Nederland is een land waar veel mensen werken en een hectisch leven leiden. Een leven waar we soms tijd tekortkomen op een dag. Een hectisch leven is niet goed voor een mens. Een hectisch leven leidt tot onrust. Door onrust verlies je vaak het plezier in werk en andere zaken. De oorzaak van deze onrust komt mede door een werkdag. Tijdens een werkdag zijn er verschillende impulsen die ervoor kunnen zorgen dat je wordt afgeleid. De verschillende onderbrekingen zijn oorzaken dat je niet effectief kan werken. Je werkt leidt hieronder en je kunt zelfs in tijdnood komen. Dit kan een oorzaak zijn voor onrust in je hoofd omdat je het overzicht en structuur in werken kwijtraakt. Bij onrust in je hoofd ben je geneigd om werk uit te stellen. Het uistellen van werk zorgt ervoor dat je werk opstapelt en verder het overzicht kwijtraakt. Een aantal voorbeelden van impulsen die je kunnen afleiden zijn:

-email verkeer
-grote werkdruk door teveel taken
-telefoon verkeer met klanten
-storingen

Structuur door een time management training

Een time management training geeft je het overzicht en de structuur in werk terug. Met deze training wordt een andere aanpak toegelicht zodat je effectiever kunt werken. Een werkmethodiek waarbij je een andere besluitvorming leert en andere denkpatronen toepast. Door een combinatie hiervan wordt werken weer effectief en is werk beter vol te houden. Door meer rust en overzicht in je hoofd houd je langer je werk vol en werk je met plezier!

Nasleep na bedrijfsoverdracht

Let op nasleep bij bedrijfsoverdracht

Partijen die beginnen aan het traject van bedrijfsoverdracht van een familiebedrijf, die moeten met erg veel zaken rekening houden. Uiteraard zijn er veel zaken die op papier moeten worden gezet en speelt bijvoorbeeld een accountant een belangrijke rol bij het verschaffen van inzicht in hoe de zaken ervoor staan en wat er mogelijk is met het bedrijf.

Waar mensen vaak wel aan voorbij gaan, is dat bedrijfsoverdracht niet stopt bij de overdracht zelf. In tegendeel: overdracht heeft ook impact op het bedrijf nadat deze op papier is afgerond valt te lezen op Fambizz. Denk alleen al aan de nieuwe directeur die op zijn stoel zit of het gevoel dat het personeel heeft na de overdracht. Wanneer er nieuwe leiding aantreedt, leidt dat immers bijna standaard tot veranderingen in werkwijze. Zo valt te denken aan het moderniseren van het bedrijf of het betreden van nieuwe markten. Het zijn zaken die veelal voortkomen uit bedrijfsoverdracht en waar het bedrijf in het begin zeker aan moet wennen.

Zachte kant bedrijfsoverdracht

Maar ook aan de kant van de vertrekkende ondernemer is er uiteraard sprake van verandering. Door de bedrijfsoverdracht verandert zijn leven aanzienlijk. Een gemiddelde ondernemer is het gewend om veel en hard te werken. Uiteraard heeft hij of zij het pensioen al een tijdje in zicht, maar op het moment dat de bedrijfsoverdracht valt menigeen toch in een gat. En dan is het heel verleidelijk om nauw betrokken te blijven bij het bedrijf. Dat klinkt op het eerste gehoor misschien positief, maar dat hoeft het niet per definitie te zijn.

Betrokkenheid na bedrijfsoverdracht

Waarom betrokkenheid niet altijd positief is? Dat komt doordat veel ondernemers die na bedrijfsoverdracht betrokken blijven een beklemmende werking kunnen hebben. De nieuwe directeur dient zijn rol goed uit te kunnen voeren, zonder dat zijn voorganger (die in een familiebedrijf ook nog eens familie is) zich met zaken bemoeit. Daarom is het erg belangrijk vooraf af te spreken wat de scheidend ondernemer nog mag doen. Doe dat in detail, dat voorkomt een hoop problemen na de bedrijfsoverdracht.

Werknemers uit dip met eindejaarsgeschenk

Is het alweer maandagmorgen? Is mijn vakantie nu alweer voorbij? Met deze vragen in het hoofd en lood in de schoenen vertrekt een groot aantal werknemers na zijn vakantie weer naar kantoor.

Uit onderzoek van de Arbo Unie blijkt dat werknemers zich na een vakantie vaak minder betrokken voelen bij hun werkgever. Honderddertig personen gaven zelfs aan dat zij nadachten over het zoeken van een andere baan. Geen goed nieuws voor de ondernemers onder ons dus!

Dag dip

Juist in het najaar moet je er als werkgever dus alles aan doen om je personeel uit de nazomerdip te krijgen. Dit begint bij het motiveren van je werknemers. Motiveren en enthousiasmeren is een vak apart. Een ieder geeft hier zijn eigen invulling aan. Zo geven sommige ondernemers regelmatig complimentjes of worden er doorgroeimogelijkheden geboden. Voorgaande methoden garanderen echter geen succes. Zo is het aanbieden van een opleiding veelal financieel zwaar en kan het geven van complimenten leiden tot scheve gezichten op de werkvloer. Wanneer de ene werknemer zich minder gewaardeerd voelt dan de ander, zal dit juist demotiverend werken.

Mokken motivatie

Het geven van een relatiegeschenk zoals een bedrukte mok, wordt nog niet vaak genoeg gezien als motivatiemiddel. Onterecht gezien het feit dat medewerkers het zeer belangrijk vinden waardering van de baas te ontvangen. Een eindejaarsgeschenk weggeven is de ultieme blijk van waardering. Maar wil een medewerker dat ook zo ervaren, dan moet de premium wel aansluiten bij zijn interesses. Er zijn diverse vragen die gesteld kunnen worden tijdens de zoektocht naar het perfecte cadeau voor uw arbeidskrachten, zoals: Hoe ziet hun normale werksituatie eruit?

Passend presentje

Professionals werkend bij een relatiegeschenkenconcern kunnen u helpen met het beantwoorden van deze vragen en het zoeken naar een passende premium. Bent u operationeel in de gezondheidssector? Geef dan een EHBO-setje weg. Liever al uw pijlen richten op de zakelijke dienstverlening? Dan kunnen uw arbeidskrachten vast uit de voeten met een luxe business trolley. Een ander origineel geschenk is de miniklok op waterkracht. Voor iedere ondernemer, die het milieu wilt koesteren.

Compleet cadeau-assortiment

Kortom, er kan gesteld worden dat niets zo belangrijk is als het motiveren van uw werknemers in het najaar. Zeker in economisch barre tijden als deze is het zeer voordelig voor uw onderneming, wanneer zij een stapje harder zetten. Motivatie kunt u geven door uw waardering te uiten met het ultieme bedankje: het eindejaarsgeschenk.